9.A osztály
Osztályfőnök: Molnár Gáborné
Létszám: 22 fő

Bíró Bence, Boros Boglárka, Csiszler Richárd, Eichler Selina, Fájer Melinda, Fülöp Ákos Péter, Hannos Dóra, Horváth Dóra Valéria, Horváth Péter, Kiss Ramóna Veronika, Klauzer Petra, Kucsera Melitta, Lempeg Mátyás, Mihácsi Eszter, Ódor Bálint Csaba, Palkovics Máté Gyula, Pfeiffer Bálint József, Prukner Péter, Szabó Márk, Szemes Júlia Mária, Talabér Csaba Imre, Zábó Barbara

Kitűnő: Eichler Selina, Kucsera Melitta

Informatika: Kucsera Melitta, Lempeg Mátyás
Rajz és vizuális kultúra: Eichler Selina

Budapesti kiruccanás

Év végi kirándulásunk helyszíne a főváros lett, szerintem mindenki nagy örömére. Május 24-én reggel, amikor nagy nehezen felkeltem, ugyanazzal az erővel legszívesebben vissza is feküdtem volna. Azonban tudtam, hogy különleges napnak nézünk elébe, tehát összeszedtem magam, és várakozva buszra szálltam.

Vonatunk fél hétkor indult a sárvári vasútállomásról. A háromórás utat nem volt nehéz kibírni, ugyanis végigcsevegtük az egészet, s egyik pillanatról a másikra azon kaptuk magunkat, hogy megérkeztünk. Először felkerestük szállásunkat, mely a Deák tér közelében volt. Csapatunkat négy-, hat- és nyolcágyas szobákban helyezték el. Miután ez megtörtént, sorra tekintettük meg a város nevezetességeit egy kedves turistavezető bácsi irányításával. Bementünk a várba, majd a Hadtörténeti Múzeumba, szemre vettük a helyőrségi templomot, a Halászbástyát, a Mátyás-templomot, valamint körülnéztünk a Margitszigeten is. A különböző helyeken kvízeket kellett kitöltenünk csoportokba szerveződve. Egy kis térkép segítségével, melyen pontok voltak megjelölve, sok-sok érdekes kérdésre kellett választ keresnünk. Hét óra fele elmentünk vacsorázni. Ezután szabad foglalkozás következett a WestEnd Bevásárlóközpontban, ami egyúttal az utolsó pénteki programunk volt. Nap végére mindenki elfáradt, így elindultunk szálláshelyünkre, ahol egy meleg zuhany és pár esti mese után végül nyugovóra tértünk. Szombaton nyolc órakor ébresztett a vekker. Miután megreggeliztünk és magunkhoz tértünk, elmentünk a Városligetbe, majd a Csónakázó-tónál álltunk meg. Innen indult a következő kízjáték. Ezt követően evezőoktatásban részesültünk, valamint szlalom versenyt rendeztünk. Egy órakor ebédeltünk, utána soft-csúzli stratégiai, csapatépítő játékban vehettünk részt, vagyis puha labdákkal lövöldöztük le egymást egy füves placcon. Rövidke séta és szabad foglalkozás után összegyűltünk, visszamentünk a szállásra, majd hazavonatoztunk.

E kirándulásnak köszönhetem, hogy még közelebb kerültem az osztálytársaimhoz, még többet megtudtam róluk és Budapest sok látványosságáról. Az egész osztály nevében szeretném megköszönni ezt a lehetőséget Molnár Gáborné osztályfőnökünknek és Kőszegi Zsanett tanárnőnek.