« 2021. február »
H K Sz Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
Tinódi Gimnáziumért Alapítvány Kréta - elektronikus napló High-tech Biolabor
A+ A-
Gólyanapló, második bejegyzés: A performance

9.A

 

9.B

 

9.T

 

Fényképek

Az élményekben gazdag augusztusi gólyatalálkozó után

a tinódis gólyáink szárnyaikat próbálgatták az őszi hónapokban. Hosszú út állt előttük. Hozzá kellett szokniuk a gimnáziumi léthez, és a tanulásba is bele kellett jönniük. Mindezt úgy, hogy közben az őszi, hagyományos gimnáziumi gólyanapi események is a szemük előtt lebegtek, és sajnos a járványügyi helyzet is fokozódott.  Ettől függetlenül az októberi napok szorgos munkával, a műsorokra történő próbákkal teltek. Természetesen a tizedik évfolyam is nagyon készült. Kitalálták a beöltözéshez a jelmezt, a vetélkedőhöz az izgalmas feladatokat.

Végül úgy alakult, hogy a gólyák a műsoraikat elő tudták adni a zsűri és a tizedikesek előtt a díszteremben. A produkciók pedig fantasztikusan sikerültek! A menü tartalmas volt, mint egy jó ebédnél. Előételként laza köszöntőt kaptunk kedves humorral fűszerezve. Főételként pedig több sorban érkeztek a jobbnál-jobb fogások: dögös tánc retró és modern zenére, saját készítésű ütős kisfilm. Desszertként pedig közös éneket szervíroztak az osztályfőnökökkel.

Úgy tűnik, az idei tanév a gólyáknak is rendkívüli lesz. Hosszabb időszakon átívelő események során kell tinódis gólyákká válniuk. A gólyaosztályok közötti verseny eredményét, azaz a gólyanapló következő bejegyzését, remélhetőleg, egy fergeteges buli után tudom már megírni.

Vigh Viktor
DÖK segítő tanár

 

 

„A gólyanapról már korábbi években is hallottam és a műsorokat is mindig megnéztem, de teljesen más volt ott állni a színpadon az osztállyal együtt."

 

A felkészülésbe, szerencsétlenségünkre, begyűjtöttünk egy karantént is: szünet előtt, amikor még sok dolgunk lett volna, az egész osztálynak otthon kellett maradnia. Ennek ellenére az utolsó napokban is mindenki gyakorolt a tökéletes műsor érdekében, ami számomra nagyon pozitív volt.”

 

„Izgalmas volt ott állni a színpadon és szerepelni. Ezerszer elképzeltem, hogy vajon milyen lesz? De sokkal jobb volt, mint amire számítottam!”

 

„Nekem az is tetszett, hogy az általános iskolai emlékeimmel szemben mindenki ki tudta venni a részét a produkcióból, ha nem is szólóénekléssel/táncolással, de díszletkészítéssel, ötleteléssel, a film vágásával, rajzolással, ppt-készítéssel... Maga a gólyanap is emlékezetes maradt, mivel szerencsére a műsorunk is jól sikerült, és a sütik is finomak voltak ( és a biosz is jó volt, mivel, hála Viktor tanár úrnak, folytathattuk a sütizést és beszélgetést). Sajnáltuk, hogy nem volt több program, de szerintem így is szerencsénk volt, hogy ennyi megvalósulhatott.”

 

„Tetszett a sok fény és a füst a színpadon. Az rossz volt, hogy évfolyamtársaink műsorát nem láthattuk, de finom sütikkel vigasztalódtunk.”

 

„Szerintem a gólyanap jobban összehozta az osztályt, mindenki beszélgetett egymással. Volt izgalom a színpad mögött! A műsor utáni sütizés közben mindenki csapatokba rendeződött, beszélgettünk ettünk, ittunk. És még a zene is szólt az új táblán.”

 

„A gólyanapot már nyár óta várom, remélem a szívatásos részét is minél hamarabb lehetőség lesz megtartani.”