11.D osztály
Osztályfőnök: Simonné Keszei Anita
Létszám: 35 fő

Biczó Martin, Bíró Eszter, Gaál Felícia, Gazdag Dániel Renátó, Hajas Erik, Hegyi Szimonetta, Horváth Alexandra, Horváth Dorina, Horváth Krisztina Barbara, Horváth Nikolett, Horváth Norbert, Hujber Petra, Kertész Barbara Ibolya, Király Lilla, Kiss Ádám, Kóbor Ildikó, Kocsis Márk, Komáromi Adrián, Kovács Enikő Ágnes, Kupi Bettina, Molnár Enikő, Mórocz Nikoletta, Nagy Dániel, Nardai Beáta, Németh Henrietta, Pap Barbara, Pintér-Kovácsovics Jennifer, Pusztai Boglárka, Sali Csaba Szilveszter, Szabó Kitti, Szabó Krisztián Balázs, Szabó Roxána Viktória, Szöllősi Szilvia, Varga Mátyás, Zsoldos Dóra

DOLCE VENEZIA!

Itália, Velence!

Nagyon sokan vártuk már ebben az évben az osztálykirándulást, hiszen Olaszországba indultunk három napra.

Már az utazás is izgalmasan telt, mert nagy művészi értéket képviselő filmek szórakoztatták azokat, akik a gyönyörű hegyvidék, havas csúcsok, legelésző tehenek és hosszú alagutak varázsába beleszédültek.

Szállásunk egy tengerparti kempingben, Caorléban volt, ahol a házakban rögtön elkezdtünk sütni-főzni osztályfőnökünk legnagyobb rémületére. (Pedig a kocsonyát nem is főztük meg!)

Este tengerparti séta következett: sokaknak első találkozás a tengerrel. Rengeteg kagyló és homok…. Caorle - a halászfalu, ahol voltunk- szép sétálóutcájával és kivilágított szállodasorával szintén lenyűgöző volt.

A második napon látogattuk meg Velencét. Kompunk tengerjáró luxushajók és jachtok között érkezett meg a Szent Márk térre. Láttuk a Sóhajok hídját, pizzát ettünk a Doge palota árkádjai alatt, a Szent Márk székesegyházban megnéztük az evangélista sírját; jártunk sikátorokban, csodáltuk a gondolákat a Canale Grande hullámain. Kóstoltunk valódi olasz fagyit és vettünk álarcokat ajándékként.

Az utolsó nap a strandolásé volt. Bibione végtelen tengerpartján fürödtünk, bazároztunk, kipróbáltuk a masszázst és napoztunk.

Aztán szomorúan hazafelé indultunk vasárnap délután, készen arra, hogy bármikor visszaforduljunk…!

Köszönjük Simonné Keszei Anita és Kőszegi Zsanett tanárnőknek ezt a szép élményt!

Horváth Alexandra és Hujber Petra
11.D osztályos tanulók

A 11.D osztály a tanév utolsó napját is felhasználta szakmai ismereteinek gyarapítására, mivel kirándulásunkat egybekötöttük a Csónakázó-tó partján épült Spirit Hotel megtekintésével. A Sárvár zöld szívét jelentő kirándulóhelyen kezdtük a sétát, majd az országos hírű szállodában kaptunk tájékoztatást az ötcsillagos gyógyszálló nyújtotta szolgáltatásokról. Kellemes kétórás együttlét volt!