11.C osztály
Osztályfőnök: van Waardenné Csete Ildikó
Létszám: 33 fő

Akóts Réka, Bándoli Martin, Bodorics Anett, Bozi Klaudia, Bödör Dóra, Czeglédi Bence, Dávid Annamária, Góczán Mónika, Horváth Jennifer, Horváth Martina, Iván Dániel, Keresztényi Bálint, Kopácsi Lilla, Kopácsi Liza, Kovács Martin, Mozsolicz Martina, Muth Imre, Müller Jennifer, Nagy Nóra, Nárai Dávid, Németh Lilla Hanna, Neumann Cintia Jennifer, Novák Noémi, Ódor Krisztina, Pataki Bálint, Péntek Teodóra, Schimmer Patrícia, Sélley Máté, Sinka Zsolt, Sipőcz Alexandra, Szabó Annamária, Varga Evelin, Vaskó Viktória

jeles: Dávid Annamária, Horváth Martina, Nagy Nóra, Varga Evelin

Osztályprogramok

Bécsi adventi kirándulás

Osztálykirándulás Balatonon

Sátorozás a Csecsér-parton

Osztálykirándulás

2012. június 1-én indult osztályunk a 2 napos Balaton környéki osztálykirándulásra. Mindenki izgatottam készülődött, s még az esős idő sem vette el a kedvünk.

Első megállónk Szentbékkálla volt, ahol a Kőtengert, a mozgó köveket tekintettük meg. Amikor leszálltunk a buszról, csepergett az eső, de ez sem tartott vissza minket. Mire felértünk a sziklákhoz, elállt az eső, és kisütött a nap. Szerencsére ez a jó idő kitartott a nap végéig. Ezután Örvényesre mentünk, ahol megnéztük az ország legrégebbi vízimalmát. Itt sok mindent megtudhattunk a vízimalom történetéről, a molnárok életéről és a malom működéséről.

Majd Balatonfűzfőre utaztunk, a kalandparkba. Szerencsénkre nagyon jó idő lett, így felengedtek minket a kötélpályára, falat mászhattunk, és bobozhattunk kedvünkre. A kötélpályán kellőképpen elfáradtunk, utána jólesett a fürdőzés a Balatonban. Elég hideg volt a víz, ezért keveset voltunk benn, inkább a parton sétálgattunk, napoztunk. A strand után foglaltuk el a szállást. Egy ifjúsági táborban kaptunk helyet és faházakban laktunk. Kis pihenő után indultunk Balatonfüredre, ahol szabadprogram volt az esti mozi előtt. Sétálgattunk a parton, pizzáztunk, fagyiztunk. Este 10 órakor kezdődött a mozi, amit csak nekünk tartottak nyitva. A Várandósok című  filmet néztük meg.

Reggel Balatonalmádiban a veterán autók felvonulásával kezdtük a napot, majd Balatonfüredre utaztunk. Megtekintettük Csók István festménykiállítását,  sétáltunk a városban, megtekintettük a nevezetes épületeket. 1 órakor indult Balatonfüred legnagyobb vitroláshajója, arra szálltunk fel sétahajókázni. Sajnos az idő nem kedvezett nekünk, ezért a hajón mindenki nagyon fázott. Ezután sétáltunk Keszthely utcáin,  majd Gyenesdiásra utaztunk, ahol a termelői halpiacot néztük meg. Hazafelé utazva megálltunk a Szép-kilátónál, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik a Balatonra.

Utolsó osztálykirándulásunk programjai tartalmasak, érdekesek voltak. Együtt túráztunk, fürödtünk, moziztunk és hajóztunk, s ezzel még szorosabbá tettük az egymás közötti barátságunkat.

Köszönjük szépen osztályfőnökünknek, van Waardenné Csete Ildikó tanárnőnek és kísérőtanárunknak, Szalai Viktória tanárnőnek  a fáradozását és munkáját. Köszönjük, hogy velünk voltak utolsó közös osztálykirándulásunkon.

Utolsó nap a 11.C-vel

A tanév utolsó napja ragyogó napsütéssel, meleggel köszöntött ránk.

Fél kilenckor már az egész osztály az iskola előtt toporgott. Fél órás gyaloglás után megérkeztünk a Vadkertbe. Itt már Péntek Teodóra várt bennünket. A bátrabbakat  lovasoktató várta s ismertette meg a lovaglás alapjaival. A többiek ezalatt tüzet raktak és készült az egészséges tízórai. A lányok otthon készítettek paradicsomsalátát. Az izzó parázsnál megsütöttük a virslit, krumplit, zöldségeket. Desszertként frissen szedett cseresznyét ettünk.

A tűz mellett már a másnapi osztályprogram szervezése zajlott.

Jó hangulatban, friss levegőn fejeztük be a 11. évet. Remélhetőleg így kezdjük meg az utolsó évet is.