10.C osztály
Osztályfőnök: Dr. Piros Lászlóné
Létszám: 28 fő

Badics Klaudia, Bánfalvi Bálint Dominik, Benkő Bernadett, Borsi Andrea, Czöndör Alex, Cseledi Kitti, Csillag Virág, Dénes Bence, Egyed Réka, Fekete Erik, Géczi Bettina, Hajas Endre, Halász Bálint, Horváth Dániel, Horváth Elizabeth Dalma, Iván Regina Krisztina, Király Izabella, Kiss Viktória, Lőrincz Jessica, Nagy Bettina, Németh Zoltán, Nyéki Martin, Pataky Benjámin Jácint, Rumi Ramóna, Simon Dániel Richárd, Szekeres Eszter, Ternák Adrienn, Toldi Diána, Virág Olivér

Adventi kirándulás Budapestre

Petőfi múzeumban

Osztályprogramok

Adventi kirándulás Budapestre (Petőfi Múzeum, Bazilika, karácsonyi vásár)

Karácsonyi ajándékozás

Színházlátogatás: Austen: Értelem és érzelem (Veszprémi Színház)

Tanulmányi kirándulás: badacsonyi túrázás

Kirándulás a hegyekben

Pár héttel ezelőtt egy egészen jó osztálykiránduláson vettem részt. Az útvonalat és az egyéb dolgokat is tökéletesen szervezte meg az osztályfőnököm, dr Piros Lászlóné és kísérőtanárunk, Hevér Mihály, aki egyben a fizika tanárunk is. Természetesen élveztem az utazás és a túra minden percét. A vonat a sárvári vasútállomásról indult pontban 6:30 perckor, majd pedig 9:05 perckor értünk be Badacsonytomajba. Először a kőtemplom felé vettük az irányt, onnan pedig egy rendkívülien elképesztő túraútvonalon kapaszkodtunk fel a Badacsonyi-hegyre. Az út felfelé hosszú volt és fárasztó, de minden percét élveztük. Útközben meg-megálltunk pihenni, majd közelebbről is szemügyre vettük II. János Pál pápa emlékhelyét, majd folytattuk utunkat a Kisfaludy kilátó felé. Az út elágazások tömkelegétől volt tele. Útban a kilátó felé az osztály egy részének sikerült eltévednie, így ők később élvezhették a kilátóból a táj szépségét. A táj önmagáért beszél, a tiszta ég alatt a panoráma káprázatos volt, számos képet csináltunk. A kilátóból láttuk a Szent Imre Bazalttemplomot és kirándulásunk kezdőpontját is. A hegyről lefelé egy másik útvonalon mentünk. Meredek lépcsőkön ereszkedtünk le, megnéztük a Kisfaludy házat és számos borospincét láttunk, melyek borok százait, esetleg ezreit tartalmazták. Miután leértünk az állóképességet is próbára tevő hegyről, a mólón szabadidőt kaptunk. Mi leginkább a mólóról élveztük a balatoni táj nyújtotta szépségeket. A vonat délután 4 órakor indult, melyet sikeresen elértünk. Személy szerint én egy jót aludtam a vonaton, mert úgy elfáradtam a hegyi menetben!

Összességében élveztem a kirándulást, remélem jövőre és azután is részem lesz ehhez fogható élményekben az osztállyal és barátaimmal.