9.C osztály
Osztályfőnök: Gacs Miklós
Létszám: 31 fő

Benczik Katalin, Bogdán Anna, Csupor Patrik Mihály, Dudás Bálint, Dugovics Gergő, Egyed Fruzsina, Hajas Botond, Hegedüs Bettina, Horváth Erik, Iliás Kristóf, Kálmán Líza, Kertész Adrienn Viktória, Kövér Bence, Kulcsár Kitti, Kupi Boglárka Laura, Máthé Barbara Szilvia, Máthé Szimonetta, Molnár Enikő, Nagy Réka, Németh Bettina, Németh Nóra Friderika, Németh Zsófia Mária, Polgár Patrícia Éva, Redőcs Dalma, Sárosi Klaudia, Somogyi Krisztina, Szabó Áron, Szabó Vivien, Szakos Eszter, Szemes Szimonetta, Tischler Patrik

Tantárgyi dicséretek

angol nyelv: Kupi Boglárka

Osztályprogramok

színházlátogatás: Dean Pitchford: Footloose - musical (Hevesi Sándor Színház, Zalaegerszeg)

Koszorúcska

Rábaparti túra szalonnasütéssel

Osztálykirándulás

A 9.C osztály kirándulása

Kirándulás

A magyar igazság

Horgász változatban

2012. május 18-a és 19-e különleges napok voltak a 9.C osztály számára: első közös kirándulásunk hazánk fővárosába.

Kora reggel indultunk a sárvári vasútállomásáról. Az utazás kissé hosszú volt, de vidáman telt, sokat nevettünk, viccelődtünk. Budapestre érve először a szálláshelyünkre mentünk, hogy „megszabaduljunk” mázsás utazótáskáinktól, majd a Természettudományi Múzeumhoz metróztunk. Itt megtekintettük az ország legnagyobb természetrajzi gyűjteményét. Nekem legjobban az ásványtani és őslénytani kiállítás tetszett. A látogatás után szabadidőt kaptunk, amit a Westend City Centerben tölthettünk el.

Következő úti célunk a Nemzeti Múzeum volt, ahol a magyar történelem tárgyi emlékeit, festményeket, szobrokat, különböző alkotásokat csodálhattunk meg. Ezt követően az Aréna Plázában kapcsolódtunk ki, majd a Duna Korzón esti sétát tettünk, ahol a gyönyörű budapesti panorámát élvezhettük. A nap csúcspontja az éjszakai bulizás volt.

Másnap nehéz volt a felkelés, mert 4 óra felé tértünk nyugovóra. A Lehel csarnokban elfogyasztott reggeli után a Csodák Palotájába vezetett utunk. Itt sok érdekes fizikai kísérletet próbálhattunk ki. Gacs tanár úr titokban talán abban reménykedett, hogy néhányunkkal sikerül így megkedveltetnie a fizikát. Akinek még eddig nem sikerült elköltenie az összes pénzét, a Mammutban pótolhatta. Hamarosan elérkezett a hazaindulás ideje.

Fárasztó volt a pesti forgatag, de sok élménnyel gazdagodtunk, és izgatottan várjuk a jövő évi kirándulást. Köszönjük osztályfőnökünknek és Kovács Beáta tanárnőnek ezt a csodálatos két napot.

Polgár Patrícia
9.C osztályos tanuló

Hatan a tűznél

Június 15-i egészségtudatos nap

Az osztály az utolsó napon a szabadba, a Rába folyó felé vette az irányt. A csónakázó tavon és a parkerdőn átvágva a Vadkert felé tartottunk. A Rába töltésén átjutva a vízpart árnyas, fákkal sűrűn borított részének egy tisztásán vertünk tanyát. Rövid idő múlva felcsaptak a tábortűz lángjai, amelyen mindenki kedvére sütögethette a saját pecsenyéjét. A menü a füstölt kenyérszalonnától, a fokhagymás erdélyi szalonnán, a virslin át a házi füstölt sonkáig terjedt. A diákok vöröshagymával és kenyérrel jóízűen fogyasztották el a felséges csemegét. A délelőtt jó hangulatban telt el, és bizony több tanuló fejében is megfordult a gondolat, hogy ilyenre máskor is  sor kerülhetne.